Wykorzystujemy pliki cookies!
Dowiedz się więcej poniżej:
Polityka Prywatności
O ciasteczkach
Accept
Wiadomości ŁódźWiadomości Łódź
  • Finanse / Biznes
  • Kultura i sztuka
  • Społeczeństwo
  • Technologie
  • Zdrowie, styl życia
  • Praca Łódź
Reading: ASYSTENTKA/ASYSTENT BIURA ZARZĄDU SPÓŁKI – Praca Piotrków Trybunalski
Share
Notification Show More
Latest News
Jak zapewnić pomoc dla osoby starszej w rodzinie
Społeczeństwo
Prawo.pl: ponad 70 proc. Polaków uważa, że psychoterapia powinna podlegać resortowi zdrowia
Zdrowie, styl życia
PKP Intercity: w nowym rozkładzie będzie więcej pociągów i pojadą szybciej
Finanse / Biznes
MI: Nowy cykliczny rozkład jazdy na kolei z rekordowymi czasami przejazdów (komunikat)
Finanse / Biznes
MI: Projekt budowlany lotniska CPK gotowy. Budowa ma ruszyć w 2026 r. (komunikat)
Społeczeństwo
Aa
Wiadomości ŁódźWiadomości Łódź
Aa
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Wiadomości Łódź > Blog > Praca Łódź > ASYSTENTKA/ASYSTENT BIURA ZARZĄDU SPÓŁKI – Praca Piotrków Trybunalski
Praca Łódź

ASYSTENTKA/ASYSTENT BIURA ZARZĄDU SPÓŁKI – Praca Piotrków Trybunalski

Wiadomości Łódź
Last updated: 2024/03/18 at 2:05 PM
Wiadomości Łódź
Share
4 Min Read
SHARE

UWAGA! NASZA AGENCJA NIE POBIERA ŻADNYCH PROWIZJI LUB OPŁAT OD OSÓB POSZUKUJĄCYCH PRACY LUB PRACUJĄCYCH ZA NASZYM POŚREDNICTWEM. *Agencja Pracy Tymczasowej Select, wiodąca firma w obszarze doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej, należąca do Business Solutions Wojciech Karłowski (nr W rej. Agencji Zatrudnienia: 3891), dla swojego Klienta poszukuje kandydatów na stanowisko:
ASYSTENTKA/ASYSTENT BIURA ZARZĄDU SPÓŁKI
Nr ref.: ASYSTENT/SP/2024
Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski
Rodzaj pracy: umowa o pracę
Zadania na danym stanowisku:
– Kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu.
– Prowadzenie dokumentacji Zarządu (notatki, tłumaczenia, pisma).
– Prowadzenie dokumentacji i korespondencji  związanej ze spółką w zakresie KRS.
– Przygotowywanie pism i tekstów informacyjnych, dokumentów komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej – przesyłanie informacji do działów firmy oraz kontrahentów zewnętrznych.
– Prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej.
– Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów wewnątrz firmy.
– Organizacja podróży służbowych.
– Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji.
– Organizowanie imprez integracyjnych, tzw. eventów.
– Pomoc w organizacji targów.
– Przyjmowanie i obsługa kluczowych gości.
– Koordynacja terminarza oraz organizacja spotkań i konferencji.
– Udział w realizacji projektów w obszarze marketingu, reklamy, PR.
– Współpraca z pozostałymi działami w Spółce oraz jednostkami organizacyjnymi spółki.
– Wykonywanie innych zadań związanych z obsługą Zarządu lub zleconych przez Członków Zarządu i Prokurentów Spółki.

Wymagania, jakie stawiamy kandydatom:
– Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe.
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny!
– Wiedza z obszaru rachunkowości oraz w zakresie sprawozdawczości finansowej.
– Bardzo dobra znajomość obsług systemu oraz doświadczenie praktyczne w pracy z ERP.
– Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
– Wysoka kultura osobista.
– Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, samodzielność.
– Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Osobie zatrudnionej oferujemy:
– Praca w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.
– Wynagrodzenie ustalane podczas rozmowy – uzależnione od posiadanego doświadczenia oraz umiejętności.
– Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji.
– Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami oraz nie zwracamy nadesłanych aplikacji.Po zapoznaniu się z poniższą informacją zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z podanym stanowiskiem w tytule wiadomości, na adres: jakub.pajkert@select-hr.pl

Zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BUSINESS SOLUTIONS Wojciech Karłowski z siedzibą w Bełchatowie  przy ul. Kaczyńskich 4 zwany dalej administratorem, administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
2. Administrator nie ma  obowiązku powoływania inspektora danych osobowych;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane w ofercie stanowisko i będą udostępniane potencjalnym pracodawcom;
4. podanie danych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z  Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
5. posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
6. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas rekrutacji jednak nie dłużej niż 6 miesięcy.
8. W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych oraz w celu sprostania prawom osób przekazujących dane osobowe dla Business Solutions prosimy o kontakt pod adresem e-mail: rodo@select-hr.pl
PRZESŁANIE CV NA POWYŻSZĄ OFERTĘ PRACY JEST ZGODĄ NA UCZESTNICTWO W PROCESIE REKRUTACYJNYM ORAZ ZAPOZNANIEM SIĘ Z POWYŻSZĄ INFORMACJĄ.

Źródłowe ogłoszenie: https://jobtime.pl/praca/124211/ASYSTENTKAASYSTENT-BIURA-ZARZADU-SPOLKI.html

You Might Also Like

Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta Odpisywanie na wiadomości Praca Zdalna (Kalisz)

Specjalista ds. Obsługi Klienta Odpisywanie na wiadomości Praca Zdalna – Praca Łódź

Oferta pracy na stanowisko: Praca online Dodatkowa (Skierniewice)

Praca na stanowisku – Kierownik działu kadr i płac (Łódź)

Oferta pracy: Specjalista ds. reklamy produktów i usług Praca Zdalna (Piotrków Trybunalski)

TAGGED: Administracja Biurowa

Sign Up For Daily Newsletter

Be keep up! Get the latest breaking news delivered straight to your inbox.
[mc4wp_form]
By signing up, you agree to our Terms of Use and acknowledge the data practices in our Privacy Policy. You may unsubscribe at any time.
Wiadomości Łódź 18 marca 2024
Share this Article
Facebook Twitter Copy Link Print
Share
Previous Article Łodzią po Wiśle. 17. Przegląd Filmów Szkoły Filmowej w Łodzi
Next Article Oferta pracy na stanowisko: Praca online Dodatkowa (Łódź)

Pozostań w kontakcie

1 Followers Like
1 Followers Follow
1 Followers Pin
1 Followers Follow
1 Subscribers Subscribe
1 Followers Follow

Najnowsze

Jak zapewnić pomoc dla osoby starszej w rodzinie
Społeczeństwo 26 października 2024
Prawo.pl: ponad 70 proc. Polaków uważa, że psychoterapia powinna podlegać resortowi zdrowia
Zdrowie, styl życia 22 października 2024
PKP Intercity: w nowym rozkładzie będzie więcej pociągów i pojadą szybciej
Finanse / Biznes 17 października 2024
MI: Nowy cykliczny rozkład jazdy na kolei z rekordowymi czasami przejazdów (komunikat)
Finanse / Biznes 16 października 2024
MI: Projekt budowlany lotniska CPK gotowy. Budowa ma ruszyć w 2026 r. (komunikat)
Społeczeństwo 14 października 2024

ŁÓDŹ WIADOMOŚCI

Regionalny serwis informacyjny

ZP20 Piotr Markowski
Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 / 112B
02-797 Warszawa

+48 733 644 002   |   office@zp20.pl

Informacje prawne

  • Polityka prywatności
  • Regulamin serwisu
  • Obowiązek informacyjny RODO

Kategorie tematyczne

  • Finanse / Biznes
  • Kultura i sztuka
  • Społeczeństwo
  • Technologie
  • Zdrowie, styl życia
  • Praca Łódź

Ostatnie artykuły

Jak zapewnić pomoc dla osoby starszej w rodzinie
Społeczeństwo
Prawo.pl: ponad 70 proc. Polaków uważa, że psychoterapia powinna podlegać resortowi zdrowia
Zdrowie, styl życia
Wiadomości ŁódźWiadomości Łódź
Follow US

© 2023. Łódź Wiadomości. Lokalny serwis informacyjny.

A może się zapiszesz?

Dołącz do naszej subskrypcji i bądź na bieżąco z aktualnościami.

[mc4wp_form]
Brak Spamu. Możesz się wypisać w każdej chwili.

Removed from reading list

Undo
Go to mobile version