UWAGA! NASZA AGENCJA NIE POBIERA ŻADNYCH PROWIZJI LUB OPŁAT OD OSÓB POSZUKUJĄCYCH PRACY LUB PRACUJĄCYCH ZA NASZYM POŚREDNICTWEM. *Agencja Pracy Tymczasowej Select, wiodąca firma w obszarze doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej, należąca do Business Solutions Wojciech Karłowski (nr W rej. Agencji Zatrudnienia: 3891), dla swojego Klienta poszukuje kandydatów na stanowisko:
ASYSTENTKA/ASYSTENT BIURA ZARZĄDU SPÓŁKINr ref.: ASYSTENT/SP/2024
Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski
Rodzaj pracy: umowa o pracęZadania na danym stanowisku:
– Kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu.
– Prowadzenie dokumentacji Zarządu (notatki, tłumaczenia, pisma).
– Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej ze spółką w zakresie KRS.
– Przygotowywanie pism i tekstów informacyjnych, dokumentów komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej – przesyłanie informacji do działów firmy oraz kontrahentów zewnętrznych.
– Prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej.
– Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów wewnątrz firmy.
– Organizacja podróży służbowych.
– Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji.
– Organizowanie imprez integracyjnych, tzw. eventów.
– Pomoc w organizacji targów.
– Przyjmowanie i obsługa kluczowych gości.
– Koordynacja terminarza oraz organizacja spotkań i konferencji.
– Udział w realizacji projektów w obszarze marketingu, reklamy, PR.
– Współpraca z pozostałymi działami w Spółce oraz jednostkami organizacyjnymi spółki.
– Wykonywanie innych zadań związanych z obsługą Zarządu lub zleconych przez Członków Zarządu i Prokurentów Spółki.
Wymagania, jakie stawiamy kandydatom:
– Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe.
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny!
– Wiedza z obszaru rachunkowości oraz w zakresie sprawozdawczości finansowej.
– Bardzo dobra znajomość obsług systemu oraz doświadczenie praktyczne w pracy z ERP.
– Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
– Wysoka kultura osobista.
– Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, samodzielność.
– Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Osobie zatrudnionej oferujemy:
– Praca w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.
– Wynagrodzenie ustalane podczas rozmowy – uzależnione od posiadanego doświadczenia oraz umiejętności.
– Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji.
– Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami oraz nie zwracamy nadesłanych aplikacji.Po zapoznaniu się z poniższą informacją zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z podanym stanowiskiem w tytule wiadomości, na adres: jakub.pajkert@select-hr.pl
Źródłowe ogłoszenie: https://jobtime.pl/praca/124211/ASYSTENTKAASYSTENT-BIURA-ZARZADU-SPOLKI.html