Leasing samochodów elektrycznych to sposób na obniżenie kosztów zakupu z 60-70 tys. euro do 500-700 euro miesięcznie, a dodatkowo pokrywa koszty ubezpieczenia, przeglądów, napraw czy wymiany opon. Harald van Meel z Volkswagen Financial Services omawiał te możliwości podczas Kongresu Nowej Mobilności w Łodzi.
Harald van Meel, dyrektor ds. międzynarodowej sprzedaży flotowej w Volkswagen Financial Services, uważa, że europejski rynek pojazdów bezemisyjnych znalazł się w momencie niepewności. Potencjalni klienci zainteresowani zakupem samochodów elektrycznych, widząc wahania cen samochodów na rynku oraz ograniczanie państwowych dopłat do „elektryka”, zadają sobie pytanie, czy powinni kupić pojazd elektryczny dzisiaj, czy lepiej zaczekać do jutra?
Według niego, przyszłość transportu bez emisji zależy również od sposobu finansowania oraz zachęt w postaci systemu dopłat i subwencji. Jednakże, jak zauważył, niektóre kraje Unii Europejskiej, które wcześniej oferowały zachęty finansowe do zakupu pojazdów elektrycznych, nagle zrezygnowały z tego programu bez istotnej przyczyny.
„Jeżeli dostępne są dopłaty, subwencje, należy utrzymać je przynajmniej przez rok lub dwa lata, a jeżeli mają zostać zlikwidowane, niech to się dzieje stopniowo poprzez zmniejszanie ich ilości czy wartości – a nie z dnia na dzień, ponieważ to nikomu nie służy” – podkreślił Harald van Meel.
Volkswagen Financial Services oferuje kompleksowe rozwiązania leasingowe dla klientów indywidualnych, firmowych i flotowych. Według van Meela, leasing jest korzystnym wyborem, ponieważ umożliwia obniżenie kosztów zakupu samochodu elektrycznego z 60-70 tys. euro do 500-700 euro miesięcznie, a dodatkowo pokrywa część kosztów utrzymania pojazdu.
„Nie chodzi tylko o finansowanie zakupu, ale także o usługi serwisowe, ubezpieczenie, wymianę opon, tak więc jest to kompletny produkt. Ale ponieważ mówimy o elektromobilności, oferujemy również karty ładowania, aby ładowanie samochodu elektrycznego mogło odbywać się na koszt firmy” – wskazał Harald van Meel.
„Istotne jest, aby wiedzieć, komu dobrze służy pojazd w pełni elektryczny. Sprawdzamy, jaki jest profil kierowcy, i to jest coś, co jest naprawdę ważne, ponieważ jeżeli odbywamy długie podróże tylko raz w tygodniu czy co drugi tydzień, jazda w pełni elektrycznym samochodem jest interesującym rozwiązaniem” – zaznaczył przedstawiciel VFS.
Volkswagen Financial Services pomaga klientom w przejściu na elektromobilność, dostosowując ofertę do indywidualnych potrzeb i preferencji kierowców.
Kampania „Jedź Elektrykiem Jak My” została nagrodzona w kategorii Kampania Marketingowa Roku podczas Kongresu Nowej Mobilności za promowanie zeroemisyjnego transportu w Polsce. Nagroda ta jest przyznawana za najskuteczniejsze działania informacyjne, promocyjne i edukacyjne.
W dniach 24-26 września odbył się Kongres Nowej Mobilności w Łodzi, gromadząc polskich i międzynarodowych interesariuszy sektora zeroemisyjnego transportu oraz nowej mobilności.
EXPO Łódź odbywało się równolegle z największymi targami zrównoważonego transportu w Europie Środkowo-Wschodniej, na których 150 partnerów i wystawców prezentowało swoje produkty i najnowsze rozwiązania z sektora e-mobility.
Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl